Shop information for ANTONIO - My Lead Fox

ANTONIO

https://antonio0513.thebase.in

「映画 えんとつ町のプペル」にアントニオというキャラクターが登場します。煙の上には光輝く星が浮かんでいると信じる主人公ルビッチに向かって、アントニオはこんな言葉を叫びます。 「星なんてあるわけねえだろ!」夢を語り、その夢を信じて疑わないルビッチに対し、『俺はとっくにそんな夢は捨て、自分の人生に折り合いをつけたのだから、お前も黙ってそうしろよ』という、“折り合いの強要”をし続けていたアントニオ。諦めてしまったアントニオにとって、諦めないルビッチが憎かったんです。 しかしアントニオは、絶対に諦めないルビッチの行動に突き動かされ、諦めてしまっていた今までの自分を振り払い、最後には立ち上がります。「大丈夫だ!星はあるよ!」と。なにかと理由をつけ、夢を見て見ぬ振りをする。人生に折り合いをつけ、いつまでも行動を起こせずにいる。 僕たちはアントニオと一緒でした。でも僕たちだって、アントニオの様にきっと立ち上がり、立ち向かう事ができる。 ANTONIOは、そんな思いで立ち上げたブランドです。“あの日諦めてしまった全ての人に もう一度立ち向かう強さを”アントニオが、僕たちにとってのきっかけになった様に、ANTONIOが、あなたにとってのきっかけになれれば幸いです。ANTONIO 代表取締役/クリエイティブデザイナー姉崎正広・山口トンボ

Keywords: ANTONIO BASE EC store ネットショップ コマース 作成

Category:

City:

State:

Country: Japan (JP)

Currency : JPY

Avg product price:

Platform: BASE

Technologies used: Criteo, Facebook Pixel, Google Ads Pixel, Google Adsense, Google Analytics, Google Optimize, Google Tag Manager, New Relic, TikTok Pixel

Contact page:

Get Email Get Phone
Signup for Free. No Credit Card required.

Find BASE stores worldwide and make them your client.

  • Find more shops on BASE in Japan.
  • Find e-commerce stores worldwide and make them your client.

  • Find more shops on e-commerce in Japan.

  • < Previous Shop 3,276,010 of 10,181,674 Next >

    Get started with a simple yet powerful solution for acquiring leads?

    Suitable for marketing agencies, app developers and new business ideas.

    No credit card required.

    REF: 5679234