Shop information for プリン専門店 D'or(ドール) - My Lead Fox

プリン専門店 D'or(ドール)

https://dorpudding.com

美食の国フランスでは古くから「その土地で採れたものを、その土地でいただく」 キュイジーヌ・テロワール (地産地消)という発想が食の基本になっています。食材を安心かつ安全に口にすることができ、なにより美味しく、身体にしっくりくるのです。また日本人は季節を愛でる方も多く、ここ石川は四季と共に伝統文化をも肌で感じることができます。私たちは、プリンを作る上でも、これらを大切にしたいと考えました。地元で生まれた卵と牛乳を選びに選び作り出したプリン。そのプリンを、慣れ親しんだほうじ茶や旬真っ只中のフルーツと合わせる。食材に向き合うことで、斬新とは言えないけど、今、ここでしか味わえない極上のキュイジーヌ・テロワールが生まれました 。私たちはお約束します。お客様にとって一番美味しく、あきのこない最高の一期一会をご用意することを。

Keywords:

Category:

City:

State:

Country: Unknown

Currency :

Avg product price:

Platform: Custom Cart

Technologies used: Google Adsense, Google Analytics, Google Tag Manager

Contact page:

Get Email Get Phone
Signup for Free. No Credit Card required.
< Previous Shop 1,056,544 of 10,181,674 Next >

Get started with a simple yet powerful solution for acquiring leads?

Suitable for marketing agencies, app developers and new business ideas.

No credit card required.

REF: 5140812