Shop information for Life with Flowers 水野恵莉オフィシャルショップ - My Lead Fox

Life with Flowers 水野恵莉オフィシャルショップ

https://lwf.buyshop.jp

Life with Flowers 水野恵莉オフィシャルショップへようこそ♪皆さんはお花と聞いてどんなイメージが湧くでしょうか?誕生日や母の日といったお祝い事 結婚式などのおめでたい席 ホテルのエントランスなどの展示物普段とはちょっと違った「特別な時のもの」というイメージをお持ちではないでしょうか?お花は特別な時ももちろん合いますが でも、普段の日常にもとっても合うんですよ。私がお伝えしたいことは「お花は生活を豊かにする力がある」ということです。そしてそのお花を日常空間に取り入れると、新しいステキな生活を過ごせるということです。気取らなくても、難しく考えなくても大丈夫ですよ♪たった一輪でも日常にお花があるだけで、豊かに、笑顔になれる生活になるんです。花のある生活を通して、一人でも多くの方が 豊かで笑顔あふれる幸せな生活を過ごしていただけたらと考えています。日々忙しい生活の中で、綺麗なお花に触れ、自分の作品を作る そしてその作品を日常空間に飾り笑顔あふれる生活を過ごす。Life with Flowersにその生活のお手伝いをさせていただけたら幸せです。このショップでは、皆さまの生活空間をより豊かにするお花をお届けしていきます。この他、オーダーメイドでのお花のアレンジ、お店やご自宅のコーディネート、フラワーアレンジメント教室の開催なども承っております。どうぞ、お気軽にお問い合わせください♪

Keywords: Life with Flowers 水野恵莉オフィシャルショップ BASE EC store ネットショップ コマース 作成

Category:

City:

State:

Country: Japan (JP)

Currency : JPY

Avg product price:

Platform: BASE

Technologies used: Criteo, Facebook Pixel, Google Ads Pixel, Google Adsense, Google Analytics, Google Optimize, Google Tag Manager, New Relic, TikTok Pixel

Contact page:

Get Email Get Phone
Signup for Free. No Credit Card required.

Find BASE stores worldwide and make them your client.

  • Find more shops on BASE in Japan.
  • Find e-commerce stores worldwide and make them your client.

  • Find more shops on e-commerce in Japan.

  • < Previous Shop 4,673,953 of 10,181,674 Next >

    Get started with a simple yet powerful solution for acquiring leads?

    Suitable for marketing agencies, app developers and new business ideas.

    No credit card required.

    REF: 10503879