Shop information for suzuranbuke.thebase.in - My Lead Fox

suzuranbuke.thebase.in

https://suzuranbuke.thebase.in

<ブーケ・ドゥ・ミュゲ>「45歳からの品よく可愛い毎日のアクセサリー」というコンセプトで作られた、大人の女性の普段着をちょっとおしゃれにする、天然石を使ったハンドメイドアクセサリーのお店です。いつものTシャツやセーターにプラスしてちょっとだけおしゃれを…そんな普段使いやちょっとおめかしして出かける日に華やかさを添えてくれる…そんなとっておきなど毎日の生活の中にあたりまえのように存在して心を豊かにし幸せな気分にしてくれるそんなアクセサリーであることを目指しています。肌なじみのよい天然石を使ったアクセサリーで、いつまでも品よく可愛い自慢のお母さんでありたい、そんなあなたのお手伝いができたら嬉しいです。「Bouquet de Muguet」は「ブーケ・ドゥ・ミュゲ」と読みます。「すずらんの花束」という意味のフランス語です。私は子どもの頃からすずらんが大好き。フランスでは、5月1日に大切な人の幸運を願ってすずらんの花を贈るという習慣があり、贈られた人には幸せが訪れると言われているのだそうです。私も、私の作品を使ってくださる方の幸運を願って作品をお届けしたい…とそんな気持ちをこの名前に込めました。少しの幸せが毎日少しづつ積み重なってたくさんの素敵なことがみなさまに訪れますように…http://suzuranbu-ke.com/

Keywords: アクセサリーショップ ブーケ・ドゥ・ミュゲ BASE EC store ネットショップ コマース 作成

Category:

City:

State:

Country: Japan (JP)

Currency : JPY

Avg product price:

Platform: BASE

Technologies used: Criteo, Facebook Pixel, Google Ads Pixel, Google Adsense, Google Analytics, Google Optimize, Google Tag Manager, New Relic, TikTok Pixel

Contact page:

Get Email Get Phone
Signup for Free. No Credit Card required.

Find BASE stores worldwide and make them your client.

  • Find more shops on BASE in Japan.
  • Find e-commerce stores worldwide and make them your client.

  • Find more shops on e-commerce in Japan.

  • < Previous Shop 4,061,419 of 10,181,674 Next >

    Get started with a simple yet powerful solution for acquiring leads?

    Suitable for marketing agencies, app developers and new business ideas.

    No credit card required.

    REF: 4562171